Μετά το Νεώριο… εξελίξεις και στα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά
Η Ελλάδα είναι παράδοξο να μην έχει ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, και ναυπηγική βιομηχανία γενικότερα. Αυτό οφείλεται στην κακοδιοίκηση δεκαετιών, οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρχε διαπλοκή του κράτους με επιχειρηματίες ακατάλληλους, επεσήμανε ο Στέργιος Πιτσιόρλας
Μοχλό σοβαρής οικονομικής ανάπτυξης και μεγάλης ώθησης της ελληνικής οικονομίας μπορεί να αποτελέσει η ελληνική ναυπηγική και επισκευαστική βιομηχανία της χώρας και «εντός ελαχίστου χρόνου θα δούμε να ολοκληρώνεται μία αλλαγή μεγάλη, βλέποντας να αναγεννιέται αυτή η βιομηχανία», τονίζει με τηλεοπτικές του δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και τον δημοσιογράφο Γιώργο Κουβαρά από τη Σύρο, με αφορμή τα εγκαίνια της δεξαμενής «Βιολαντώ-Γουλανδρή » ο κ.Πιτσιόρλας αποσαφηνίζει ότι μετά τη θεαματική αναγέννηση στο Νεώριο «εξελίξεις θα υπάρξουν τόσο στην Ελευσίνα όσο και στον Σκαραμαγκά», επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για τα μεγάλα ναυπηγεία της Αττικής.
Την ίδια ώρα και ο ίδιος ο επενδυτής στο Νεώριο, ο πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος της ONEX, Πάνος Ξενοκώστας, επιβεβαιώνει από την πλευρά του με τηλεοπτικές δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η ΟΝΕΧ ενδιαφέρεται να επενδύσει άμεσα στον ίδιο κλάδο σε Ελευσίνα και Σκαραμαγκά. «Αυτό που ξεκίνησε εδώ (σ.σ. στο Νέωριο) είναι μια σπίθα. Μπορεί να επεκταθεί και στα υπόλοιπα ναυπηγεία της χώρας, όταν αποφασίσουμε να κοιτάξουμε την αλήθεια κατάματα, και να αφήσουμε τις αδράνειες του παρελθόντος πίσω», υπογραμμίζει ο κ. Ξενοκώστας.
Με τον τρόπο αυτό, δύο κορυφαίοι παράγοντες της πολιτείας και της αγοράς επιβεβαιώνουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι συνυπάρχουν τόσο η πολιτική βούληση αλλά και τα απαραίτητα κεφάλαια, ώστε μετά από δεκαετίες αδράνειας και απαξίωσης, ένας χώρος που το μέγεθος της συνεισφοράς του αλλά και των δυνατοτήτων που ανοίγονται από τις επενδύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, να γίνει άξονας ανάπτυξης που μπορεί να παρασύρει μαζί του θετικά και άλλους κλάδους της βιομηχανίας που εξαρτώνται άμεσα από τη ναυπηγική βιομηχανία, επαναφέροντας τις χαμένες θέσεις εργασίας στο κλάδο.
Πηγή : http://www.avgi.gr